CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 28, 2010

HoT-hOt!!!!

ok..kalau tgk dari tajuk entry ni...
smua org sure nak tau aper yg hot tuh kan???
ecehwah...macam internet bergerak a.k.a mami jarum dah ni...
aku nak story mory r kat cni...
skrg ni kan trend org buat blog & update byk2 entry kan????
(cepat angguk kepala,tnda setuju)
so....dalam diam-diam....
ayah a.k.a daddy aku punteringin gak nak buat blog...
so,sebok la aku ni dok ajar ayah aku ni buat blog..
haaaaaa......tak leh ajar byk2...
kang blog ayah aku lebih best plak dari aku...
habis lari readers aku kang...
hehhehee...
(uish..jht tul...ngan ayah sendiri pun nak bersaing)
so,aku pun ari ni bz ckit la sbb ajar ayah aku buat blog...
cri templates yg omey2...
skrg ni,ayah aku dh terror dah dari aku..x leh jd ni ha...
ok2...habis bab blog...
now!!!!!
aku nak citer plak pasal exam final ari tuh..
(dah lama pun still nak citer)
x kire x kire...aku nak story gak...
actly,aku berdebar-debar ni..
jantung,hati,buah pinggang aku...semua dah berdebar-debar ni..
takut dgn result sbnrnyer...
susah gak exam ari tuh...
ntah mcm maner ntah result aku ni...
korang-korang semua,doa untuk aku yer???
smoga aku dpt result yg bgus...
nanti aku blanja korang gula-gula hacks ok???
(cepat2..buat solat hajat supaya aku dpt 4flat...)
berangan la aku nak dpt 4flat kan???
usaha ciput & cinonet jer...nak dpt 4flat...
tp,klu rezeki,alhamdulillah...
oklah..aku nak stop kat cni dah..penat dah hari ni...
bubbye smua...
mmuuuaaahhhxxx utk korang...
syg korang...

0 comments:

Post a Comment