CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 27, 2011

tak ada tajuk...

hati ini cukup menggambarkan betapa sedih & kecewanya aku..

salam olls...

korang perasan x yg sejak dua tiga menjak ni aku rajin gle update blog aku kan????sbnrnyer bkn aper...dah lama sgt aku biarkan blog aku ni bersawang..so,cuti ni la aku nak bersihkan sawang-sawang yg ader kat blog aku ni....sblm ni aku trlalu bz sampai x ader masa nak bersihkan sawang kat blog aku ni...

ok..back to the entry....kali ni aku nak story about SAHABAT....aper yg aku nak story ni,mungkin ader antara korang yg pernah alaminya...dan mungkin jgak ader yg x pernah alaminya...at first,aku mcm mls nak story bnda yg dah jd ni kat blog aku..tp,aku rase,makin lama aku diam...makin lama aku senyap,bnda ni makin menjadi-jadi....dat person try utk ckp mcm2 di belakang...seolah-olah MENEGAKKAN BENANG YG DAH BASAH....ok...let me story to all of u...

smua ni bermula a week before DEEPAVALI....aku rapat la ngan sumone ni...biarlah aku gelarkan dia sebagai 'C'....aku memang rapat dgn C ni..aku anggap C ni dah mcm adik aku sndiri memandangkan aku ni x ader adik kan???so,if aku ader masalah,aku slalu story kat C ni...C pun byk bg support kat aku...sama jgak dgn C...if die ader masalah,dier pun akn story kat aku....x kesah la wut kind of masalah pun...ktorg tetap akn berkongsi bersama...aku hrpkan panas hngga petang,rupanya hujan di tgh hari...C khianati kepercayaan aku pd die...aku sgt kecewa bila aku tau prkara yg sebenar....KEBENARAN itu aku tahu melalui seorang budak yg aku sndiri x rapat dgn die...tp,die cerita pd aku segala-galanya....mulanya,aku sush nak prcaya....tp,bila aku pk balik...aku harus tanyer pd TUAN PUNYA BADAN....then,bila aku pnggl setiap org yg terlibat dlm hal ni,bru aku percaya....ntah la...aku sndiri x tau nak ckp mcm mne...

may be C blh ckp mcm2...x cukup dgn aper yg prnh C bwt pd aku slama ni...C fitnah aku melalui MESSAGE....C ckp pd kwn2nya yg aku ni try utk ajak dier duduk dgn aku....SORRY TO SAY....I NEVER SENT MESSAGE N TOLD HER BOUT A NONSENSE THINGS....walha message tuh die sendiri yg hntr menggunakan nombor dier yg lagi satu...DEMI ALLAH...if suruh aku bbersumpah dalam AL QURAN pun,aku sanggup...sbb aku tak buat...C ckp lagi yg one of my fren ni (LELAKI) dah bgtau bdk klas dier tntang perangai die....HELLO ADIK C, IF NAK TUDUH & FITNAH ORG TUH..AGAK-AGAK LA YER????AKK ADER BUKTI YG 'LELAKI' ITU X BUAT SEMUA NI....mcm mne org lain tau if AWAK sndiri yg x mulakan....??????!!!!

sbb aper aku ckp dier yg mulakan?????blh bayangkan x????dier blh tanyer beberapa org ni..konon2 nk mnx pandangan..tp,dlm diam dier burukkan aku..ok fine..AKU DAH MUAK LA N DAH MELUAT DENGAN SEMUA NI....if nak mnx pndangan or opinion sekali pun,x perlu untuk PETIK NAMA aku...jgn nak berlagak suci mcm bidadari plak erk????yg paling aku tak boleh terima,bila die bercerita pada sumone ni..orangnya lelaki..bdk tuh sama batch dgn aku...sebelum ni, xprnh pun knl bdk ni..tbe2 leh plak cte kat bdk ni konon nak TANYA PENDAPAT....wut kind of pendapat la yg ko nak tanyer kan?????aku rasa bdk ni dah silap org la...try bermain dgn api...aku ni mmng sgt KERAS HATI dan aku mampu buat semua bnda untuk membuktikan KEBENARAN....

aku rase aku stop sampai sini dulu...nti aku cntnue lg k????

p/s utk C:

sejak aper yg berlaku,akk try utk lupakan semuanya...aku balik bercuti DEEPAVALI n RAYA HAJI utk tenangkan hati n lupakan semuanya....dgn harapan bila akk balik semula ke TERENGGANU,kita semua blh mula hidup baru...tp,awak sndiri yg mulakan semuanya...bawa diri n asingkan diri dari akk n kami semua....akk ingt,bila awak keluar,awak pun mencari ketenangan yg sama mcm akk bwt..tp,rupanya..awak keluar untuk berjumpa dgn orang itu n ini untuk ceritakan masalah yg berlaku....x perlu untuk buat semua tuh...sbb awak blum knl akk secukupnya....awak buat la aper yg awak nak buat kalau awak rasa itu semua blh puaskan hati awak...tapi,akk nk awak ingt satu perkara....akk ader BUKTI yg sgt KUKUH utk semua perbuatan awak....akk simpan lagi SEMUA MESSAGE AWAK....jgn buat satu bnda yg blh MEMALUKAN DIRI AWAK suatu hari nanti...akk ckp hanya sekadar untuk memberi peringatan pd awak...ingtlah..JANGAN BERUMAH DI TEPI PANTAI,KALAU AWAK TAKUT DILAMBUNG OMBAK...akk tak kan marah if awak BERTERUS TERANG dgn akk...tp,akk akan mrh bila awak TRY FITNAH AKK n jatuhkan maruah akk...one more thing,THANKS SBB HILANGKAN KEPERCAYAAN AKK PADA AWAK...satu jer yg akk mnx pd awak...TOLONGLA JANGAN PUTAR BELIT CERITA...sekiranya bnda ini berlanjutan,akk akan BONGKARKAN segalanya....ITU JANJI AKAK....akk penat dgn aper yg dah berlaku ni.... jumpalah dgn akk sndiri...if x,msg akk untuk terangkan semua ni... :)


0 comments:

Post a Comment