CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 23, 2010

~cinta tersimpul rapi~

tak tau nak mulakan entry ni macam mana...sebenarnya,skrg ni aku tengah busy nak final exam...nak bwt mcm mana kan??dah nama pun pelajar...so,memanjang bz jer ngan exam,study..(bajet rajin blaja la tuh) hahahah...


ok ok ok..kita balik semula ke tajuk utama... cinta tersimpul rapi.... kalau tgk kat tajuk jer..mesti u all semua dh dpt agak kan aper yg aku nak story mory kat cni kan??????(cepat angguk kepala)


lately ni...aku asyik teringat kat seseorang jer..mana taknyer..dia la pengubat jantung hati,hempedu,buah pinggang aku nih.....kalau x ader dier,rasa macam tak sempurna jer hidup aku nih...aissshhh.. stiap hari dok ingat kat dier..rasa macam nak peluk cium dier ketat-ketat..(eh eh...bahaya ni...)


so...aku nak story mory la kat cni yg aku dah jumper dah dier ni....jumper2 jer aku trus bg hug n kiss aku kat dier....rasa x nak berenggang dari dier...tp,kali ni lain sgt...sbb dier sakit...bila aku dpt tau jer yg dier sakit..aku trus nangis tak henti-henti..sampai banjir negeri kedah tuh ngan air mata aku ni...nak buat mcm mana kan???dah syg...mesti nangis la...aku sedih sgt masa jumper dier....tp,aku nak dier tau yg aku syg,cinta n rndu dier sgt2...aku tak boleh hdup tanpa dier...sbb cnta aku pada dier adalah CINTA TERSIMPUL RAPI....


mesti korang nak tau saper 'dier'tuh kan????


inilah orngnyer....


taraaaaaaaaa.................




inilah ayh sy....ayh yg paling disayangi dan dicintai..


0 comments:

Post a Comment