CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 8, 2011

agak TERLAMBAT sudah!!!

salam guys...
ok..aku rasa dah agak terlambat jgak la kan aku nak wish hepy new year kat u guys smua...
tp,aku x kire...aku still nak wish gak...
coz aku trlalu bz sampai x ada masa nak wish epi new year kat korang...
per2 pun..EPI NEW YEAR kawan2... :)
sempena tahun baru ni....for sure aku ada azam baru...
tp,kan...slalunya azam jer lebih..buat nyer tak jgak..
besela kan..manusia..heheheh
so,sempena thn baru ni..azam aku adalah seperti berikut..(ecewah..nak list lah plak).. :
  • nak jd yr terbaik dalam kalangan yg terbaik..(cam ner tuh??)
  • nak turunkan berat badan..(yg ni dari dulu..tp,still x berjaya.. :( sedih r mcm ni..)
  • nak rajin blaja supaya dpt 1st hons degree... (poyo la plak kan??)
  • nak jd anak yg solehah...
  • nak jaga kecantikan muka..
  • nak mcm2 lagi laaaa...

dah x larat aku nak list panjang2 ni haaa...kang banyak yg list dari yg buat...klu aku list,x cukup 1 muka surat....kurang2 5-6 helai....

poyola plak..ok la...sampai cni jer entry aku kali ni..ok smua..bye..

thanks for reading dis entry... :)

0 comments:

Post a Comment