CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 24, 2011

entry yg pendek tp cukup PADAT...



entry aku kali ni ckup pendek..tp,padat dengan kata-kata...
cukup aku katakan yang aku tidak menyesal putus dengan lelaki KASANOVA...
malah,aku sgt bersyukur kerana aku dijauhkan dengan lelaki seperti itu...
sekurang-kurangnya,aku tahu ada yg lebih baik dari dia...
kerna lelaki KASANOVA tak layak untuk aku..


"jgn hidup bertopengkan agama sedangkan perangai tak ubah seperti SY****N...aku tak sangka...ader lagi orang dalam dunia ni menggunakan kelembutan yang berpura-pura untuk memikat wanita...jgn pandai ckp pasal muhasabah diri sedangkan diri sendiri tak pernah nak buat...ingtlah..satu jari kita tunding pd org lain..tp,4 jari yg menunding kita...kesalahan tetap datang daripada kita sbb kita yg mencipta kesalahan itu"...
- END -



0 comments:

Post a Comment