CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 11, 2011

be a girl with no cry

salam guys...
lama aku x update blog kan???
hurm..actually...aku tgh dlm kesedihan skrg...
sesaper yg follow aku kat fb sure tau...
yg now aku tgh sedeyh..
but dun worry...
semakin sembuh smua tuh...
aku nak bangun & bangkit semula...
mulakan hidup baru dgn dunia aku..
dgn kwn2 aku..
btul ckp org,kwn2 sgt penting sbnrnya...
dan aku sendiri akuinya...
tyme aku sedeyh nih la,ramai sgt yg x henti2 bg support kat aku..
rasa terharu sgt...
tq smua...
love u all laaa.....(meh nak cium ckit sorang2..hehehe)
tp,aku nak smua readers kat blog aku nih tau..
yg aku sbnrnya tak menyesal pun dgn apa yg berlaku..
malah..aku bersyukur sbb Allah dah tunjukkan pd aku lebih awal...
aku bersyukur yg teramat sgt...
focus aku skrg hanyalah pd study n family aku...
aku nak tumpukan sepenuh perhatian pd semua ini...
untuk masa depan aku...
pd yg berkenaan...
cuma satu jer aku nak ckp....
"untuk semua yg telah kau lakukan pada aku,aku tak mungkin akan memaafkan...tapi,aku nak kau tahu kau akan menyesal suatu hari nanti..sbb aku sgt percaya hukum karma...WHAT U GIVE,U GET BACK!!!

0 comments:

Post a Comment