CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 2, 2011

tiada kata yg mampu diungkap!!


salam guys...
entry kali ni aku nak story tentang sesuatu...
sesuatu yg tak mungkin aku boleh lupa dlm hidup ni..
pernah tak korang terfikir yg korang akan rasa mcm aper yg aku rasa kali ni???
mesti tak kan???
aku yakin..korang mesti akn fikirkan kebahagiaan bila pulang ke rumah kan???
sama jgak mcm aku..
aku akan impikan kebahagiaan..
tp...x smua yang kita impikan jadi kenyataan...
cuti kali ni berbeza dari yg lepas-lepas...
nper erk???
mesti korang nak tau kan nper????
sbb cuti kali ni aku banyak sgt berendam dgn air mata...
rasa mcm senang sgt air mata ni nak mengalir...
ntah la...kadang-kadang aku rasa give up...
give up dgn smua ni..
btul ckp org...
dari luaran,org akan nmpk aku sgt bahagia,tenang...
tp,smua itu dusta..
aku bknlah seorang perempuan yg kuat ataupun tabah...
setabah dan sekuat manapun aku...
aku tetap berendam air mata dgn smua yg terjadi...
mungkin ini takdirku...
sekurang-kurangnya,smua yg terjadi ini mengajar aku erti hidup sebenar...
now????aku dah tekad!!!!
x kan menangis lagi disbbkan PERKARA ITU...
aku harus kuat..
aku harus belajar untuk hdup berdikari..
harus belajar untuk menyara hdup sendiri...
harus pandai cari duit untuk masa depan aku...
sokongan dari kalian semua akan buat aku kuat dan tabah untuk hadapi semua ni..


aku akan ingat....saat dan tika ini..saat air mata ini mengalir....aku harus tabah dgn smua ini kerana aku yakin Allah selalu bersama dgn hambaNya yg memerlukan..aku harap,tiada lagi tangisan dan titisan air mata yg akan mengalir..aku harap semua ini akan berakhir...

p/s:tq sgt pd kwn2 yg byk bagi sokongan pada aku selama ini...

2 comments:

azymah said...

hurm..what happen ney?? zmah xtaw prob k.nad y sbnar tp zmah hope k.nad sabar taw..mmg sometyme people thought y kiter ney hepy, hidup senang, xder prob..but sometyme,org len xtaw we're having our own prob n toughness cumer xtunjuk jerr..datz why kdg2 org xpham why kiter berkelakuan begitu or begini..tp,trust me..mgadulah pd Allah ae..Dia akn bg kiter kekuatn n solution 4 those thingz..n absolutely zmah n sumer kwn2 k.nad ada unt k.nad k..bnder ney sumer wat kiter ag berdikari n kebal unt facing any challenge-on-future.. =)

ajaajafighting89 said...

thanks zimah...hidup akk ni ibarat jatuh ditima tangga plak...tak berhenti2 akk diuji oleh Nya..akk redha..sbb akk percaya,Allah takkan uji akk sedemikian rupa kalau Dia tahu akk x mampu nak tanggung smua ni...sbb akak percaya Allah tahu yg akk mampu tanggung smua ni,sbb tuh Dia uji akk...akk akan cuba kuat..thanks zimah sbb bg support... :'(

Post a Comment